روزمرگی های زندگی یک آدم آزاده

روزمرگی های یک انسان آزاده

روزمرگی های زندگی یک آدم آزاده

روزمرگی های یک انسان آزاده

روزمرگی های زندگی یک آدم آزاده

اگر فرصت کنم روزمرگی هایی در قالب زندگی - شغلی - سرگرمی و ... رو یادداشت می کنم

  • ۰
  • ۰

چند وقت پیش ی شرکت خصوصی باهام تماس گرفت که گفت ما مجوز افتا صادر می کنیم و آموزش دوره هاشو هم داریم شکم رفت افتا دیگه چیه ی بررسی کردم دیدم سازمان فناوری اطلاعات کشور که زیر مجموعه وزارت فناوری ... مجوزی با موضوع امنیت تبادل اطلاعات صادر می کنه بعد زنگ زدم :

 

 

شرایط رو پرسیدم :

- عضویت در اصناف رایانه ای کشور ( خود این عضویت 7 میلیون آب میخوره حالا تمدید سالیانه هم داره ) 

- داشتن سه کارشناس که براشون بیمه رد میشه 

- مدرک تحصیلی شون حداقل لیسانس مرتبط 

- دوره های انفورماتیک گذرونده باشن و گواهی معتبر ارسال کنید 

 

من نگاه کردم نه تجهیزات زیر دستم مناسب ایجاد بستر امنیتی نه کارفرما پولشو داره ارتقا و ادوات امنیتی بخره laugh عمقی تر به قضیه نگاه کردم دیدم اصن سه تا کارشناس ندارم laugh امیدوارم برادرای سازمان فناوری اطلاعات نظرات و پیشنهادات اصحاب فناوری اطلاعات کشور رو بشنوونن و در اخذ گواهی که به گفته خودشون حداقل سه ماه طول میکشه در زمان و در مراحل اخذ حداقل هایی هم در نظر بگیرن cool چون قرار نیست پیمانکار بانک مرکزی یا شرکت نفت و ... سازمان های مایه دار باشم ممکنه ی فضای کوچک با اختصاص سرمایه پایین دستم باشه 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی