روزمرگی های زندگی یک آدم آزاده

روزمرگی های یک انسان آزاده

روزمرگی های زندگی یک آدم آزاده

روزمرگی های یک انسان آزاده

روزمرگی های زندگی یک آدم آزاده

اگر فرصت کنم روزمرگی هایی در قالب زندگی - شغلی - سرگرمی و ... رو یادداشت می کنم

  • ۰
  • ۰

به تیم پشتیبانی دیجیکالا

با احترام ، من اخیراً کالایی را به دلیل ایراد یا عدم مطابقت با مشخصات اعلام‌شده مرجوع کردم. با این حال ، با نهایت تعجب مشاهده کردم که همان کالا بدون هیچ تغییری دوباره برای من ارسال شده و مشکل آن را "حل‌شده" اعلام کرده‌اید .  

این رفتار نه‌ تنها نشان‌ دهنده‌ی عدم احترام به حقوق مشتری است ، بلکه حاکی از نادیده گرفتن تعهدات شما در قبال ارائه‌ی خدمات صحیح و مسئولانه می‌ باشد . انتظار داشتم که مشکل کالا بررسی شود و در صورت تأیید ، مبلغ آن بازگردانده شود یا کالای جایگزین برای من ارسال گردد . اما چنین اقدامی صورت نگرفته است و این موضوع به‌شدت اعتماد من را نسبت به خریدهای آینده از دیجیکالا خدشه‌دار کرده است .  

 

لطفاً هر چه سریع‌ تر نسبت به این مسئله پاسخگو باشید و اقدام مقتضی را انجام دهید. در غیر این صورت، مجبور به پیگیری این موضوع از طریق نهادهای قانونی مربوطه خواهم شد .  

منتظر پاسخ شما هستم .  

 

https://www.youtube.com/watch?v=5vpFisAYPgY

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی